piątek, 9 sierpnia 2013

1 » Powitanie, idea bloga


Witam wszystkich, pewnie każdy myśli, "uhh, kolejny blog o tym samym". Więc nie, postaram się aby monotonia znikła, bo sama mam jej dość. Postaram się dodawać tutaj awatary, packi na Twittera oraz wyglądy na bloga. Pomocne koloryzacje, czcionki, może jakieś instrukcje.. Na sam początek proponuje wam małą sondę, żebyście to Wy zabrali głos w tej sprawie, do zobaczenia (:

• KLIKNIJ, ABY PRZEJŚĆ DO SONDY

http://obrazki.elektroda.pl/9643118000_1375994439.png


19 komentarzy:

  1. Dziękuje za zaproszenie,na pewno będę tu zaglądać czekam tylko na pierwszą notkę, WKLEJAM twój baner do uniwersalnej. :P // http://numbs.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Za Zaproszenie,Na Pewno Będę Tu Często Wpadać<3 /Wrener

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale podoba mi się ten blog i wierze w Ciebie! Uważam, że Twój blog będzie inny, jedyny :) Chętnie bym Cię dała do Informowanych, chcesz? Dałam Twój obrazek do notki: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/wspieranie-blogow.html :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wygląd bloga! dodaję do obserwowanych, bo bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wygląd bloga! oczywiście będę zaglądać. :) Czekam na pierwszą notką. :) Wkleiłam baner do uniwersalnej. // queens.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na bloga, powodzenia w dalszych notkach i będę tu często wpadać (: /FORTINEX

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny wygląd bloga, będę tu częściej zaglądać:) //venturini&cardin

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za zaproszenie,piękny wygląd bloga,będę tutaj częściej zaglądać:)/GREATEST

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER BLOG ;3 WKLEIŁAM BANNER DO NOTKI ;3 // MORGANION.BLOGSPOT

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygląd i powodzenia w blogowaniu : ) // EVEST

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w blogowaniu : > // EVEST

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju no cudownie sie zapowiada, wspanialy pomysł z tym twitterem, prześliczny wygląd i koniecznie informuj mnie o nowych notkach, nie moge sie doczekać <3 // bluush.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. A no zajebi*ście się zapowiada, dlatego dodaję baner do notki + wklejam twojego bloga do zakładki 'ulubione' . Informuj mnie o nowych notkach, już nie mogę się doczekać. // SCRAPPY

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisałam bardzo wyczerpującą(dla mnie) notkę - trochę długą, ale ważną. Proszę bardzo, wpadnij tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1865-co-dalej-z-ratowaniem-swiata.html - przeczytaj i, jak chcesz, daj opinię w komentarzu. Liczę na Twoje wsparcie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. dodałam do obserwowanych ... no cóż .. czekam na pierwszą "oficjalną notkę" (taką z grafiką) .. już nie mogę się odczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawe, czekam na oficjalną notkę, dziękuję za śliczne zaproszenie :* / gardan

    OdpowiedzUsuń
  17. DODAŁAM TWÓJ BANNER DO UNIWERSALNEJ :) / bluush.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnę avki naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaką używasz akcję do zdjęć? / Angie.

    OdpowiedzUsuń